31 sierpnia 2010

TAG: 10 rzeczy, które lubię

Odpowiadam na taga, do którego zostałam wytypowana przez Iwetto - iblackbeautybag oraz Miss_Lilith !

Zasady:
1. Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę.
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3. Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem. 

Ostatni pozwolę sobie troszkę zmodyfikować :)

Nie sądziłam, że stworzenie mojej listy ulubionych rzeczy będzie takie trudne! Niby wiem za czym przepadam i co sprawia mi dużą radość, ale żeby tak wymienić na zawołanie to wszystko, to robi się problem.
Mimo tego udało mi się coś tam wymyślić (kolejność przypadkowa):

1. Marnować czas siedząc przed komputerem i buszować po necie :)
2. Morze - mam to szczęście, że mieszkam nad naszym polskim Bałtykiem.
3. Koty (zwłaszcza mojego Pimpka)
4. Oglądać filmy i seriale (to dosłownie mania!!!)
5. Spędzać czas z moim M.
6. Historia (interesuje mnie przeszłość, to co było i działo się na świecie)
7. Leniuchować
8. Ptasie mleczko (jedyna słodycz, której nie potrafię się oprzeć :))
9. Dania z makaronem
10. Pepsi


Teraz powinnam podać 10 osób, które typuję do odpowiedzi na tego taga. Jednak ja zapraszam wszystkich, którzy do mnie trafili a nie mieli jeszcze okazji aby pobawić się w coś takiego :)
Czujcie się zaproszeni!
 

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz