15 lutego 2012

Ogrzewacze do rąk - hit tegorocznej zimy!


Wczoraj otrzymałam te magiczne ogrzewacze do rąk.

Nie sądziłam, że to taka fajna sprawa.
Tym, którzy jeszcze nie wiedzą jak to działa: serduszko przed użyciem jest płynne, ale w momencie gdy przełamiemy blaszkę, która znajduje się w środku robi się coraz to twardsze no i oczywiście gorące. 

Sprawdzałam wczoraj działanie i ponad 20 minut utrzymuje się ciepło. Wiadomo, że nie cały czas jest gorące bo to trwa jakieś 10 minut, ale i tak byłam bardzo zadowolona z działania. Ciekawe czy na zewnątrz, na mrozie równie długo można korzystać z ogrzewającej mocy.

Żałuję, że nie zdecydowałam się na zakup ogrzewaczy na samym początku, jak trwała taka ostra zima bo na pewno przydał by mi się ten gadżet jak czekałam i marzłam na przystanku autobusowym.

Moje ogrzewacze pochodzą z Empiku i kosztowały 9,90 zł (w opakowaniu znajdowały się dwie małe poduszeczki). Nie wiem jakie jeszcze są wzory w sprzedaży.

Polecam wszystkim zmarzluchom.

7 komentarzy:

  1. Są rewelacyjne :) Tylko jak je przywrócić do poprzedniego kształtu? Zanurzyłam w gorącej wodzie i nic. Czyżby trzeba było je klika minut gotować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu jest napisane, żeby włożyć ogrzewacz do wrzącej wody, chwilkę pogotować (tak aby zmiękły - czyli około minuty) i już są gotowe do kolejnego użycia.

      Usuń
  2. Oj przydałoby się takie serducho w moich kieszeniach :)
    Jeśli lubisz kosmetyki Sleek MakeUP, zapraszam do mnie na rozdanie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś miałam taki w kształcie serca, a przy ostatniej wizycie w empiku przeszłam obok nich obojętnie, czego szczerze żałuję wyglądając teraz za okno;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze rewelacyjna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. poznałam się z ogrzewaczem przy okazji kissboxa, super wynalazek, mój mąż również zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń