12 września 2010

Genialna maść natłuszczająca Hud Salva

Dzisiaj kolejna recenzja super kosmetyku!
Prezentuję Wam silnie natłuszczającą maść do skóry bardzo suchej i z problemami Hudosil - HUD SALVA, której producentem jest Naturmedicine. Ceny wahają się między 27 zł a 35 zł a produktu jest w tubce 100 ml.


To kosmetyk hypoalergiczny i bezzapachowy do skóry bardzo suchej i wrażliwej, z atopowym zapaleniem skóry czy łuszczycą. Producent zaleca stosowanie tej maści do codziennej pielęgnacji dłoni, kolan, łokci, pięt i wszystkiego co jest zrogowaciałe lub silnie wysuszone.
Zdecydowanie dobry produkt dla osób z łuszczycą, zaczerwieniami i pęknięciami.

Komentarz ze strony Hudosil:
Działanie
Chroni podrażnioną skórę przed przesuszeniem i szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych (zimno, słońce, woda). Zawarty w maści bisabolol łagodzi stany zapalne, hamuje obrzęki uczuleniowe, wykazuje dużą aktywność antybakteryjną, dodatkowo regeneruje i uspokaja skórę. Alantoina - działa łagodząco, nawilżająco i zmiękczająco, a gliceryna - chroni przed nadmierną utratą wody (dzięki niej skóra jest miękka, elastyczna i gładka), lanolina - działa intensywnie natłuszczająco. 


Skład INCI: Innehåll: Aqua Purificata, Glycerin, Cetyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Metoxy PEG-22 Dodecyl, Glycol Copolymer, polysorbate 80 (and) Cetyl Acetate (and) Acetylated Lanolin Alcohol, Stearyl Alcohol, Cyclomethicone (and) Dimethiconol, Steareth-21, Phenoxyethanol / Benzoic Acid / Dehydroacetic Acid, PEG-40 Hydrogenated Caster Oil, Bisabolol, Allantoin.

Ja używam produktu głównie na łokcie i kolana. Od czasu do czasu smaruję maścią również stopy, aby zmiękczyć ich skórę oraz pięty.

Maść niesamowicie natłuszcza skórę! Nie znam produktu, który potrafiłby zdziałać takie cuda! Nawet maść z witaminą A nie powoduje takich natychmiastowych rezultatów i efektów.
Łatwo się rozsmarowuje i pozostawia na skórze dosyć tłustą powłokę dlatego ja używam jej na noc lub wieczorami. I wcale nie trzeba go grubo nakładać.
Już na następny dzień możemy zobaczyć, że skóra jest miękka i gładka. Nie czuć szorstkości i ewidentnie wygląda na zdrową. Regularne stosowanie powoduje, że problemy naskórne znikają w szybkim tempie.

Na początku zaskoczył mnie kolor tej maści i konsystencja ponieważ dziwnie się ciągnie i ma metaliczny kolor (?) Hmm... no tak jakby srebrny! Ciężko to wyjaśnić, trzeba to zobaczyć na własne oczy :) Zrobiłabym fotkę, ale weekend minął mi niezwykle leniwie, wiec po aparat też nie chce mi się ruszyć :) Jednak podczas wsmarowywania zmienia się na zwykły kolor maści, czyli biały. 


Dlatego z całego serca polecam tą maść każdemu kto ma bardzo suchą skórę lub problemy ze zrogowaciałymi łokciami i piętami. Nie zauważyłam żadnych efektów ubocznych, więc jest idealny do skóry wrażliwej.  
Mam bardzo suchą skórę a w niektórych miejscach nawet odwodnioną, więc Hud Salva uratowała mnie od wszystkich zrogowaceń i nieprzyjemności. 
Produkt odkryty przeze mnie parę miesięcy temu i muszę stwierdzić, że wszystkie moje problemy skórne zniknęły. Zatem naprawdę działa.
Jedynym minusem jest to, że ciężko znaleźć aptekę, w której można kupić tę maść. Trzeba się trochę naszukać.
Zachęcam do wypróbowania.

4 komentarze:

  1. Zostałaś tagowana muzycznie ;) Pochwal sie czego słuchasz, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja bardzo zachęcająca, ale ta gliceryna tak wysoko w składzie ... Boję się.

    OdpowiedzUsuń
  3. @cammie Ja się gliceryny akurat boję najmniej, więc kosmetyku używałam bez strachu. To prawda, naturalny on nie jest, ale ja się w nim zakochałam.
    Dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie mam tą maść/krem z kissboxa;) chłopak sobie chwali;)

    OdpowiedzUsuń